trubaduren

Johannananananana

Kategori: Allmänt

Sitter och chattar med Johanna, den andra Johanna som är ett år yngre än mig och för tillfället befinner sig i Australien, eller Aussie som hon själv säger. Alltså åh den människan! På den senaste tiden (läs: typ halvåret) har vi varit riktigt duktiga på det här med att hålla kontakten även om vi inte ses särskilt ofta, what with både mitt och hennes omkringflyttande.
 
Fun fact; i början av våran vänskap (början av tvåan, vi var ler- och långhalm fast mänsklig form) döpte jag henne till Johanna 2 i min telefonbok. Sen såg hon det och blev lite sur så jag bytte ut tvåan mot hennes efternamn. Och nu när jag tänker efter hade hon nog rätt att vara lite sur, haha.
 
Point is, hon är rolig och trevlig och glad och jag tycker det är bra att ha henne nära även om hon är långt borta.
Kommentera inlägget här: