trubaduren

Jobbtester på en långfredag

Kategori: Allmänt

Hah! Nu har jag gjort ett antal tester på temat "Vilken civilingejör passar du som?" och bl.a. fått Environmental Engineer! Det var faktiskt den här länken från Tekniksprånget som inspirerade mig. Nu kan man säga vad man vill om sådana "jobbtester" men lite roligt var det ju i alla fall. Här är det testet som passade mig bäst, ja alltså det som enligt mig gav rätt svar. Andra inriktningar jag fick var Systemdesigner (som det låter ungefär), Geo (mark och jord och sånt), Management (typ Industriell Ekonomi) och Informationsteknik (datateknik ungefär). Det snyggaste testet var ju lätt det på University of Waterloo, men det var nog svårast att svara på också. Nu är det ju för sent att ändra sig på utbildningarna till hösten men det är ju lagom underhållning en lång långfredag som denna. 
Kommentera inlägget här: