trubaduren

5 gram Insta

Kategori: Allmänt

Hallå där! Jag har ju inte uppdaterat på en vecka så som plåster på såren får ni nu en summering i form av min vardagsbilds-nominering på Instagram. För er som inte vet/inte har Instagram betyder det att jag blev utmanad att lägga upp 1 bild per dag i 5 dagar. Självklart missade jag två dagar och det blev istället en ganska bra veckosummering.
 
I måndags solade vi och njöt för fullt av våren. Jag tycker så mycket om det faktum att vi har en balkong!
 
 I tisdags gick jag in på Slemmis (den lokala ICA-butiken) och möttes av det här! Polarbröd verkar ta sig själva på lite för stort allvar.
 
 I torsdags blev det en late night grillning, den största utmaningen blev att få igång glöden. Tur att Christoffer har varit i scouterna och är duktig på att vifta.
 
 På lördagen blev det grillkväll igen, hemma hos oss fast på alla andras initiativ. Man blir populär när man har grill verkar det som.
 
 I söndags, alltså igår, persade jag igen och körde två set squats (8 reps) med 50 kg. I övrigt gick passet ganska dåligt men vi skyllde på att det var söndag.
Kommentera inlägget här: