trubaduren

Hemlig beundrare?

Kategori: Allmänt

För ett tag sen gick jag in på min gamla blogg som heter nästan samma sak som den här, och såg att jag fått en anonym kommentar där adressen till min nya blogg efterfrågades. Jag tänkte självklart att det var Louise (den enda människan som läser min blogg) som glömt skriva namn och svarade glatt. Men nu igår så fick jag ett meddelande från Louise på Facebook, där hon på nytt frågade efter min nya blogg. Var det du som kommenterade? frågade jag, och gav henne den nya adressen. Men se, det var det inte alls det!
 
Det är någon ANNAN som läst min blogg, någon som är ANONYM! Oj vad läskigt, betyder det här att jag har en riktig bloggläsare, någon som jag inte känner som faktiskt läser min blogg???
 
Nja, det är säkert bara någon som glömt att skriva namn, typ Johanna eller någon av Asien-brudarna, eller kanske Sara till och med. We will see my friends (eller bara friend, riktat till dig Louise!), we will see.

KOMMENTARER:

  • Louise säger:
    2014-03-14 | 17:22:46

    haha känner mig hedrad!

    Svar: hihi, you should!
    Johanna

Kommentera inlägget här: