trubaduren

Vanlig dag på jobbet

Kategori: Allmänt

Usch, det går himla segt idag här på mitt jobb. Jag har fått tusen Excel-filer att bearbeta och nu från ingenstans har kurvorna i diagrammen ändrat utseende totalt. Jag försöker att inte tänka på att de här bara är försöken med en minuts intervall, och att de med 15 sekunders intervall fortfarande ligger och väntar på mig.
 
Då och då pausar jag för att kolla in Facebook (hehe) och då fastnar jag som vanligt inne på Supermiljöbloggens hemsida. Så himla intressant! Den här gången snubblade jag in på diverse olika artiklar, som slutade med att jag hittade till IMWI, International Water Management Institute och nu önskar jag att jag på något sätt kunnat få praktisera där istället för här. Nåja, vad är väl en bal på slottet?
 
Idag har förresten min handledare kommit tillbaka, men han springer bara omkring i korridorerna och talar bekymrat i telefonen, så jag tänker att jag får störa honom någon annan dag.
Kommentera inlägget här: